Diss

 
Detta måste vara det fulaste jag har sätt... Militärridbyxor? Asså snälla lilla ni, vi är inte militärer, vi är ryttare och vi ska inte se ut som militärer. Jag har aldrig gillat detta mönster, jag tycker att det ser ut att höra hemma på en soptipp och är extremt fult. Jag förstår anledningen till att man har det som militär, då det ger cammouflage. Men i ridningen? Nä, jag skulle lika gärna kunna limma på skräp på ett par byxor och det skulle bli snyggare än de här. Stor diss, hööks. Speciellt med tanke på att det finns matchande handskar och ridstrumpor?
 

Paulina Molander

Jag tycker verkligen inte om dom! Usch, fy blää! :(

2014-01-29 @ 21:19:34
URL: http://www.molanders.blogg.se
Alice

Har stor hat/kärlek för de där ridbyxorna. Hatar dem en sekund och älskar dem en annan.

2014-01-30 @ 08:24:32
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Klara

Jäääävlar va taskigt.. Fattar du inte att andra människor kanske tycker det är skitsnyggt och precis köpt sånna! Själv tycker jag inte att det ärvärödens snyggaste men ni har förrut skrivit fula saker om andra saker jag haft. Tänk efter innan ni skriver, människor har känslor. Bli för fan lite proffsiga!

Svar: MEN det här är VÅRA åsikter, vi skriver aldrig att någon som har det är ful med det / inte får ha det, vi skriver bara att vi inte vill ha det och att vi inte tycker det är snyggt. Inget taskigt med det! :)
kombiryttarna.blogg.se

2014-01-30 @ 20:28:33
Klara

Men snälla bli proficionella och du säger ju att du är som skräp så aa// ni har förlorat en läsare:(

Svar: Nej, Emelie skrev inte något elakt mot dig - hon skrev att hon tyckte det såg ut som skräp och att det inte föll henne i smaken. Jag, Tova, tycker att ridbyxorna är riktigt snygga och jag älskar militärmönster, men det gör inte Emelie. Alla har olika åsikter, hon har inte skrivit något nedtryckande så acceptera hennes åsikter nu! :) //Tova
kombiryttarna.blogg.se

2014-01-30 @ 21:12:59

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback