5 saker jag stör mig på!

» Folk som smaskar, jag har svårt nog att äta med andra då jag blir irriterad när folk tuggar högt... -.-'
 
» När någon ska väcka mig på morgonen på en helg... Asså jag har rätt att sova? 
 
» Vissa som tycker de är så sjukt grymma och kan allt fast egentligen kan de inget och rider inte speciellt märkvärdigt. 
 
» Sågning... Fattar man inte att det gör ont? Och sedan vissa som inte kan se skillnad på sågning och annat. Vissa hästar går med dinglande hhuvud av sig själv, bara om du ska ställa. Det är inte sågning?
 
» Favorisering... Även om jag vet att i ex skolan blir jag favoriserad så stör det mig. Det är inte rättvist någonstanns.
 

evie

Åh, hatar folk som smaskar! Och ljudet av folk som borstar tänderna... haha (mina föräldrar knatar runt när de borstar tänderna och ställer sig gärna i köket så jag får lyssna på deras borstande.. usch!).

Svar: Jag skulle bli assur på min familj om de gick runt o borsta tänderna... Stör mig allmänt på ljud haha 😂 /emelie
kombiryttarna.blogg.se

2014-01-12 @ 18:08:41
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback