Något jag aldrig kommer ångra...

...är att jag började blogga tillsammans med Tova på kombiryttarna. Det känns verkligen bra att blogga här och för en gångs skull är jag iprincip alltid sugen på att blogga och idéer flödar i mitt huvud. Tova o jag kommer väldigt bra överrens och vill båda samma sak, ha en blogg med en jämn och bra uppdatering. Vi bloggar även väldigt lika vilket alltid är bra, och vi delar båda ett stort intresse som jag tror att ni kan gissa er till.
Jag trivs jättebra att blogga med Tova för hon är en sån underbar tjej som alltid är snäll, och hon har en posetiv inställning till allt. Det känns även som att vi sammarbetar och möts på mitten. Det är inte bara Tova som gör allt, och inte bara jag heller. Det känns också jättebra.
 
Jag trivs jättebra här och ser fram emot en lång framtid på kombiryttarna tillsammans med Tova och jag hoppas verkligen att ni vill fortsätta att följa oss påvägen.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback