Vem är Tova?

Ni som kanske inte känner oss utanför bloggen vet inte så mycket om oss. Därför tänkte jag beskriva Tova på ett sätt som ni inte ser henne, och som hon inte ser själv. Kan va kul att veta vem Tova egentligen är. Jag tänker absolut inte ta upp sådant där basic stuff för ni vet redan ex hur gammal hon är. Detta är i alla fall hur jag ser henne: 
 
 
  • Hon är något så extremt sprallig och flummig (om hon är på hummör dvs). Men i största allmänhet flummar hon tillbaka om du flummar med henne. Dvs springer du fram till henne med ett mongo skratt så kommer hon härma skrattet och flumma med dig.
  • Hon vet vad hon vill. Hahaha Tova är väldigt envis och det hon säger det är rätt så ni vet, tjafsa inte om det. Nej kanske inte riktigt på den nivån är hon inte men hon vet vad hon vill med livet och hon står för det hon tycker. 
  • Hon är blyg. Om du inte känner henne är hon nog rätt blyg, eller det var så jag uppfattade henne innan jag lärde känna henne. Men å andra sidan blir hon väldigt flummig om man lär känna henne som sagt.
  • Hon är en läsoman (fråga mid inte om ordet jag uppfann det nyss). Hon läsaer mycket. Speciellt triologier som hon sedan kan fangirla när de kommer som film haha. 
  • Hon lyssnar. Är du ledsen så lyssnar hon, är du arg på något, då lyssnar hon. Hon förstår och hon går att lita på till 100%. Hon är verkligen där för en när du behöver henne.
Tova är en extremt bra och underbar vän som alltid finns där för en. Om något är jobbigt så fattar hon och hon skulle aldrig sprida det vidare, hon är samtidigt väldigt flummig och helt underbar! ♡
 

Linn

Fin blogg! :D

2013-12-11 @ 21:56:15
URL: http://linnhagstedt.se
Sandra SG

jätte fin blogg ! :) Jag vill önska dig en bra torsdag imorgon SNART är det äntligen helg igen :)

2013-12-11 @ 22:00:15
URL: http://sategu.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback