Jul

Bild från förra året (därför har den inte in vanliga logga hehe)
Jag tycker julafton är det absolut roligaste på året, speciellt när andra ska öppna det som jag ger dem! Jag vet inte varför men jag föredrar att ge saker till andra på jul, än att få paket. Det är så himla roligt att se när min familj eller vänner öppnar mina paket och jag bli så himla glad om de tycker om dem. Det värmer. Jag kan också säga att såhär tänkte jag absolut inte förr. Det är något som har kommit med åren.
 
Desutom älskar jag hela stämningen med jul, men i år känns den lite förstörd! Det är fortfarande ingen snö här och det suger så himla mycket! Önskar verkligen vi hade snö, snön tillhör hela längtan till jul. Imorgon är det liksom bara 1 vecka kvar till självaste julafton! Och vi ska även fixa en liten julklapp till bloggen också, men vad får jag och tova diskutera!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback