Onsdag

Shit, detta är ca ett år sedan nu :O
Idag är det ridning som står på schemat. Det är markarbete om man ska vara mer exakt. Jag som trodde det var markarbete förra veckan... Jag lär få Diana eftersom att jag hade henne förra veckan och Sandra är rätt noga med att vi bara har en häst tre gånger i rad. Inte för att det gör mig något ont. Henne sitter jag mer än gärna på. 
 
Efter ridningen är det ponnycupsmöte och då är det äntligen dags att få veta när vi ska få tävla våra matcher, hur många vi får osv. Taggad vare här! Hoppas dock inte att jag av någon anledning skulle få mindre, det är trots allt mitt sista år. Men det är allt som händer idag. Samma gammla vanliga vardag skulle man kunna kalla det, trots att jag trivs med den.

Kim

Vad menar du med ditt sista år? Får folk bara vara med upp till en viss ålder?:)

2014-09-10 @ 08:48:50
URL: http://Kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback