Mitt senaste verk

 
Nu har jag gjort min första, hela bloggdesign på flera månader och det blev till min fina vän Vanessa (namnet är en länk)! Det märks att jag är lite ringrostig, flera gånger under tiden jag jobbade så blev koderna knas och när jag inte hittade felet var det bara att bita ihop och börja om. Trots allt tycker jag att den helt klart blev godkänd, Vanessa verkar nöjd och jag gillar den också. Hade nästan glömt bort hur otroligt roligt det är att fixa med photoshop, koder och allt som har med bloggdesigner att göra! Nä, nu måste jag rycka upp mig och börja göra designer i större skala igen. 

Om ni vill beställa en design av mig eller Emlie finns det en länk om det i menyn! 

Anonym

Fy vad du är duktig!! :D Får lite ångest över att jag kan ändra färger och texter o lite sånt... that's it xD

2014-09-03 @ 22:06:17
URL: http://kimdahl.webblogg.se
Vanessa

Jag är såååå nöjd! Tusen tack igen Ovi, du är bäst <3

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! <3
kombiryttarna.blogg.se

2014-09-03 @ 22:19:03
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback