Min helg

Jag har varit otroligt frånvarande men det hände mycket som inte var planerat. Först och främst skulle jag fota Alma på Elfvik i lördags morse. När vi kom dit (skittidigt) såg vi att hon skulle rida ut vilket betyder att jag gick upp tidigt i onödan. Jag åkte i alla fall hem och var väldigt trött. Sedan skulle jag kolla lite på min moppe men då insåg jag och pappa att den är väldigt gammal, svårstartad osv så vi köpte faktiskt en ny.
Det blev den på bilden ovan. Det är en Honda Vision och jag tycker den är skitsnygg och den är superrolig att köra. Jag har dock inte körkort ännu. Moppen är iaf superbra och jag älskar den. Det var en tidig födelesedagspresent. Det gick hela min lördag åt.
 
Idag så gick jag upp sent men åkte in till stan. Jag köpte lite saker som jag visar i ett inlägg imorgon. När jag kom hem så åt jag middag och sen kom Moa och hjälpte mig plugga till min moppeteori. Jag har nämligen trafikkörning imorgon och jag är väldigt nervös men ändå taggad. Jag har pluggat rätt mycket på vägmärkena nu på kvällen så det ska väl gå. Nu ska jag iaf sova så godnatt.
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback