Lagom trött på pluggandet

Idag har varit en helt okej dag trots allt. I förmiddags gjorde jag terminens första presentation vilket gick över förväntan faktiskt, nu hoppas jag på ett bra betyg också. Jag och tre kompisar åkte in till Buttericks efter skolan för att köpa utklädningskläder till vårt spexfoto nästa vecka. Sedan åkte jag hem och har pluggat konstant sedan dess. 
 
Imorgon är det iallafall ridning vilket ska bli jättekul. Jag har dock lyckats göra illa fotleden, hur jag lyckades med det har jag ingen aning om - men det är väldigt, väldigt svullet och gör ont. Om det inte är bättre till imorgon får jag helt enkelt rida utan stigbyglar eller något sådant, för rida ska jag! Har haft Eminem tre gånger nu så jag vet faktiskt inte vem jag kommer få rida, det får jag se helt enkelt.
 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, tiden och orken räcker helt enkelt inte riktigt till just nu. Nu ska jag återgå till mitt pluggande och så får vi höras imorgon!
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback