Hejdå fina Luna!

 
Igår såldes fina Attyrory Luna. Jag har ingen riktig, pålitlig källa på varför hon lämnade Stockby men jag tror att det var så att hennes kropp inte riktigt klarade av det. Hon var skadad en heeel del och var bara på Stockby korta perioder innan hon åkte på vila igen. Hennes nya ägare kommer nog ha riktigt roligt med henne! Hon är en otroligt fin liten häst.

I och med att hon åker hörde jag att det hade kommit en ponny. Ännu en skäck tydligen. Nu finns det alltså 5 ponnyskäckar på Stockby, och jag som brukade tycka att skäckar var en lite mer ovanlig färg..
 

Kim

Underbart söt i alla fall!

2014-09-12 @ 11:21:27
URL: http://kimdahl.webblogg.se
Anonym

Nej henne skulle ju jag köpa , haha

2014-09-12 @ 22:29:24
Anonym

Hej jag heter Madicken och det är jag som äger luna nu hon är en jätte fin ponny 🐴🐴

2015-07-03 @ 11:06:29
Anonym

Hej jag heter Madicken Swärd och det är jag som äger luna nu hon är jätte fin och snäll

2015-07-03 @ 11:07:28

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback