Fidla

Jag red ju på Fidla både igår och idag och har ju inte hunnit skriva något om passen. Igår så red jag och Moa ut lite först. Sedan red vi på banan och det gick åt mycket att lära känna henne. Hon är otroligt snäll men hon skjuter gärna ut/in vänsterbogen då hon är stark i vänster. Dessutom så är hon inte jättelätt att fatta galopp på men det går ibland. Jag vet i alla fall vad jag ska träna på. Men på banan hjälpte Maria mig lite vilket var jättebra, dock så funkar det inte att samla ihop henne för mycket för då börjar hon tölta istället. Fidla är lite vinglig men det finns i alla fall något att jobba på där.
 
Idag hjälpte Moa mig jättemycket vilket jag är supertacksam för. Hon gick bredvid och var jättenoga med allt jag gjorde hela tiden vilket verkligen behövdes. Fidla blev riktigt go i slutet av passet. Dock red jag mycket kortare idag eftersom att jag hade manöverkörningen efter skolan så jag kom till Ekholmsnäs rätt sent.

Moa :D

Det såg jätte fint ut! :D

Svar: <3
kombiryttarna.blogg.se

2014-09-17 @ 10:24:39

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback