Bilder från idag

 
Red en stund på banan idag och det gick helt okej. I början var hon riktigt seg i reaktionerna, fick skänkla som en galning för att hon ens skulle börja trava (?!). Dessutom var hon stel och stretade emot, ville inte vara stadig i formen utan var av eller på. Hon går dessutom nästan hela tiden bakom hand nu (anledningen till mina höga händer på några av bilderna, försökte få upp hennes huvud), tror dock att det beror mycket på att hon har tappat mycket muskler under vilan och inte riktigt orkar. Sedan att min ridning inte var den bästa förbättrade inte saker precis, min sits var heeemsk!

Till slutet var hon faktiskt riktigt fin vissa stunder så är ändå nöjd med att jag lyckades få igenom det jag ville.

Wilma

Åh vad fina ni är! ♥
Sv: Tack så mycket! :D Kram

2014-09-14 @ 10:15:59
URL: http://wilmafur.se
Ylva

Om du vill ha ett litet tips är det att dea fram skänkeln, du har det väldigt långt bak :) annars fint!

Svar: Jo jag vet :/ det blir så när jag rider henne.. Jag jobbar på det:)
kombiryttarna.blogg.se

2014-09-14 @ 12:43:30

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback