Bellissa idag

Idag så var Bellissa huur duktig som helst! Först så skrittade jag och Moa ut en sväng, sedan red vi lite på banan. Hon var fin i skritten, lite seg i reaktionerna ibland men i det stora hela väldigt fin. Det var väldigt mycket flugor så hon var lite irriterad p.g.a det. Travade lite på en stor åtta vilket hon tyckte var väääldigt kul. Ibland var hon verkligen HUR fin som helst, den känslan jag hade var nog en av de bästa jag någonsin haft på henne. Sedan så orkade hon inte riktigt hålla den formen hur länge som helst heller men jag travade korta sträckor och hon skötte sig mer än bra enligt mig.
 
Sedan så red jag och Moa ut en sväng vilket gick jättebra! Lite spänd och irriterad i skritten p.g.a alla flugor, särskilt när vi vände hemåt då hon är "lite" hemmakär. Traven gick däremot mer än bra, hon kändes mycket mer avslappnad där. Nu går det verkligen framåt med uteritterna, finaste lilla hästen! 
Lite bilder från idag! 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback