Film + bilder från träningen i fredags

 Tusen tack Lisa för bilderna!
Det här är alltså från träningen i fredags och det kändes väl ungefär som det ser ut. Orytmiskt, lite springigt och jag rider verkligen inte bra. Alla tre gånger på diagonalen hoppar jag före honom på andra hindret, verkligen inte okej. Den enda gången jag faktiskt rider på lite mer ordentligt och får honom att inte trampa om är sista oxern men då blir min sits hemsk istället och både mina skänklar och armar flaxar iväg.. 

Nej, nu är jag lite väl kritisk kanske, det ser iallafall inte riktigt lika hemskt ut som de gjorde våra första hoppträningar tillsammans, även om det såklart är tråkigt att det går sämre nu. Vi får helt enkelt ta revansch på söndag!

Andrea

Det var väl ändå i fredags??

Svar: Oj...
kombiryttarna.blogg.se

2014-09-08 @ 21:15:56

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback