Ponnycupen

Idag hade jag min första ponnycups match för säsongen. Jag satt på Anna Bell vilket jag inte var förvånad över. Hon var väldigt seg på framridningen och sparkade mycket för skänkeln. När vi började hoppa fram fick hon mycket mer fart och blev glad. Sedan när jag hoppade banan så var hon jätteduktig och pigg. Hon sparkade för skänkeln en gång men jag rider bara vidare som att det inte hände. Vi var felfria och jag är så stolt över vårat lag. Roo har ju ett helt nytt lag för i år men jag måste säga att de var duktiga! Speciellt en 10årig tjej som fick sitta på Eminem som drog runt med henne. Hon trillade av men hoppade upp igen som att inget hänt, sjukt duktig var hon måste jag säga. Hon försökte verkligen hålla in honom men hon var ju så liten så Eminem kände ju att det inte var så mycket ryttare på ryggen.
 

Philippa

Naw vad gullitt det måste sett ut <3

2014-10-13 @ 07:00:44
URL: http://philippawilkens.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback