En dag kvar innan lov

Idag har jag haft en väldigt skön dag faktiskt. Var på praon först vilket var jättemysigt som vanligt, världens goaste ungar, verkligen! Kommer sakna dem såå mycket. ♥ Sedan åkte jag in till stan för att köpa present till Emelie och fick med mig lite till mig själv från Lush också. När jag kom hem pluggade jag, har gått ut med hunden och tagit ett långt bad. 
 
Imorgon är det ridning i kombin och det blir inte på Eminem, han är halt... Jag som var så taggad på Uffe-träning på höstlovet och allt. Så ja, det känns väldigt tråkigt. Men det behöver inte vara något stort, jag har inte så mycket information om det! Vet inte vem jag vill rida, känner inte att det spelar någon större roll. På kvällen är det middag hemma hos Emelie! 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback