Dagen

Först var vi ute och red i Björnhuvud. Vi skrittade ut lite och sedan red vi på banan. Det gick jättebra och ponnyn var supermysig. Sedan åkte vi hem och jag gick på bio med familjen, vi såg "100 steps from bombay to paris" och den var faktiskt riktigt, riktigt bra!

Efter det bar det vidare ut mot Ekholmsnäs för att ta hand om Cassie, longerade henne i en av hagarna och det gick bra. Det var mörkt och hon var lite tittig men i det stora hela var det inga större problem! Innan jag åkte hem så tänkte jag pussa Bellissa godnatt, för att märka att hon blödde näsblod rätt rejält. Ringde hennes ägare och fixade med det ett tag, det är nog ingen fara men det var bra att jag upptäckte det iallafall. 

Nu har jag varit hemma ett tag och ska ta det lugnt hela kvällen, hur skönt som helst!
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback