Visste ni att...

© Tova
... ridning är det enda som får mig att vilja gå upp på morgonen. Jag skulle ärligt talat inte orka göra något utan ridningen. Jag tror inte ens jag skulle vilja gå till skolan utan den. 
 
... jag inte äter fisk. Folk må tycka jag är dum i huvudet och att ex lax är sviiingott men det tycker inte jag. Fisk är det vidrigaste som finns och jag stoppar det inte i munnen. Aldrig i hela mitt liv att jag gör det igen. Har blivit lurad såå många gånger; "Men den hääär fisken är ju faktiskt god" och "Det här smakar inte ens fisk ju". Nono, jag går inte på det längre.
 
... min mamma är bitränade rektor på min skola. Ojj vad jobbigt att se sin mamma i skolan?! nejdå, det är inte så jobbigt. Hon är, som tur är, rätt omtyckt på min skola. Och hon går inte fram och pratar med mig speciellt mycket. Det är lugnt.
 
... jag är otroligt dålig på sånna här och jag försöker verkligen men det går inte för jag kommer inte på något. Jag är en allmänt tråkig männsika egentligen. HAHAH pooorr meeeeee
 

Kim

Jag tycker lax är det bästa som finns! :;)

Svar: See, de är typ bara jag som inte gillar fisk 😂
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-11 @ 12:59:03
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback