SIHS och morgondagen

Både igår och idag har jag varit på SIHS och det har varit otroligt bra! Har faktiskt inte köpt en enda sak på mässan, av någon anledning kände jag mig inte direkt sugen på det så då fick det vara. Uppdateringen har varit sisådär från min sida, helt enkelt av anledningen att jag antingen har pluggat eller varit upptagen med annat både i fredags och idag. 

Imorgon ska jag ut och rida Bellissa. Det får bli ett dressyrpass på banan, med fokus på galoppen. Ska försöka jobba med den nu varje gång jag rider henne tills det faktiskt börjar ge resultat, för just nu ser det inte vackert ut alltså. Får se hur det går. Ska bli otroligt skönt att rida i ljuset iallafall, känns som att det alltid är mörkt när jag rider numera. Förutom det så ska jag antagligen ut och springa en sväng samt plugga. Nästa vecka är den allra sista med prov och inlämningar, kämpa kämpa!! 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback