Seriedressyr

Idag är det Seriedressyr i stallet och jag är jättetaggad. Första kl 10 startar jag i LB:1 med Diana. Det ända jag ska fokusera mycket på där är att andas och inte bli stressad. Jag ska dessutom rida med sporrar för jag vill inte riskera att hon blir som hon var på en tävling för ett tag sedan (hon fattade inte galopp ordentligt). Men det ska nog gå bra om jag gör mitt bästa.
 
Efter starten på Diana åker jag direkt till Ekholmsnäs och gör i ordning Fidla. Jag rider sedan fram lite på Ekholmsnäs och då ska Nellie hjälpa mig att verkligen få igång henne. Sedan påväg till Stockby så ska jag också se till att få igång henne. Jag har inga speciella förväntningar på henne utan det är väl bara ett test för att se hur det går.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback