Om helgen

Idag är det fredag och det är såå skönt, även om den här veckan har varit väldigt lugn och skön! Igår var vi ute och red i Åkersberga och det gick bra som vanligt, red Jamie och han var superduktig. 

Efter skolan måste jag stanna kvar och komplettera ett SO - prov, vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta men kan inte tänka mig att det kommer ta mer än någon timme. Sedan ska jag till Ekholmsnäs och rida Bellissa, blir nog lite jobb på banan med fokus på galoppen. Hon ska fatta galopp när jag säger det, vara framme för skänkeln och bära sig själv. Galoppen är vår största svaghet så det finns inga andra genvägar än att träna, träna, träna.

Ikväll blir det dressyrträning i kombin och jag vet inte vem jag ska ha, kanske Drummer. Ska i vilket fall bli väldigt kul. Sedan ska jag träffa lite kompisar tror jag!
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback