(Nästan) hästfri dag

Okej, hästfri och hästfri, men jag har inte ridit. Jag vaknade hos en kompis, några timmar senare än vad jag tänkt mig. Ouups. Åkte sedan till Ekholmsnäs, mockade och gjorde höpåsar. Var inne i stan några timmar med en kompis innan jag åkte till stallet för att fota och titta på en hoppträning som mina kompisar är med på. Blev faktiskt helt okej bilder med tanke på förutsättningarna, det är inte direkt bra ljus i ridhuset..

Imorgon ska jag och Wilma först ut till Åkersberga och rida. Sedan på eftermiddagen ska jag hoppa Nugget för Ulf Johansson och det blir spännande, särskilt med tanke på hur det gick i onsdags... Får pepptalka lite med Wilma imorgon, försöka lära mig var bromsen sitter! Nej men, han hoppar faktiskt jättebra så det blir säkert kul.
Wilma och Nugget idag

Lisa

Vilken tid rider du för Uffe?

Svar: 16.00-17.00 :)
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-02 @ 10:29:45
Lisa

Ok. Kommer och tittar

2014-11-02 @ 14:00:09

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback