Måndagsångest, check

Nu har jag och de 16 andra tjejerna från ULK klarat av sex dagar och vi kan äntligen kalla oss ungdomsledare med full rätt! Åh, vad skönt det är att ha det här överstökat nu. Det har verkligen varit väldigt intensivt. Iallafall så var vi på bio efter och nu har jag duschat samt pluggat efter det. Inte det roligaste men bara att tag i det.

Den här veckan och nästa kommer vara hemska, det är jättemånga prov och inlämningar... Känns nästan som att jag kommer bli tvungen att sitta och plugga varje ledig stund av dygnet. Usch. Om man ska bortse från skolan så kanske den här veckan blir helt okej ändå faktiskt! Imorgon ska jag rida Bellissa, antagligen ska jag rida markarbete när Emelie hoppar men om hon ska rida vid helt fel tidpunkt så kanske jag rider dressyr istället. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback