Hemma

Bjuder på en bild från Spanien som för att sukta er lite extra!
Äntligen är jag hemma igen. Jag har knappt haft Wifi på resan, endast under väldigt korta stunder vilket sög. Men det var varmt och skönt så man låg där i solen och tänkte på det hemska svenska vädret. Jag vaknade relativt tidigt idag, konstigt nog. Jag låg först bara och kollade på Paradise Hotel. Snart ska jag väl gå och äta mig en bit frukost. Idag är det hoppträning för Ulf Johansson också. Jag ska ha Diana och jag är väldigt taggad. Det ska bli hur roligt som helst. 
 
Sedan är det väl en rätt lugn dag. Jag måste verkligen vila ut mig nu. Det finns inga ursäkter. Jag har sovit rätt dåligt i Spanien och så är det bara. Jag klarar inte av att sova så dåligt egentligen. Btw, har inte Tova uppdaterat skitbra under den här veckan? Cred till henne ;)
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback