Fredag!

Idag är det äntligen fredag. Jag trodde, som många andra, att det skulle vara lätt att komma tillbaka till skolan efter lovet. Då skulle man vara utvilad och tycka att det var hur enkelt som helst att orka med. Hur fel hade inte jag? Jag längtar lika mycket efter fredag som innan lovet och nu när den äntligen är här så ska det bli sjukt skönt. Skojjar INTE. Det är dessutom en rätt så roligt helg, ur min syn då. Spökrundan är imorgon och det är vi otroligt taggade på haha. Sedan är det tävling på söndag. I clear round 50cm ska jag har Diana vilket jag är superglad över. Dessvärre ska jag ha Betty i 70 cm, en ponny jag inte har ridit speciellt mycket och har därför ingen erfarenhet om hur jag ska rida henne. Hon har också en tendens till att stanna mycket och som vi vet har ju jag en dålig erfarnhet om stopphästar. Wish me luck iaf.
My baby ♥
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback