Dagens hoppträning

Idag hoppade jag Drummer och det gick inte alls bra. Han var jättejobbig i höger varv och vägrade gå på spåret, ville inte fatta galopp och höll på. Vi hoppade en serie på medellinjen och efter ett tag tyckte han att det var onödigt att han hoppade där så första hindret sprang han i princip rakt igenom varje gång. De andra var han väldigt nonchalant mot också. Suck. Sedan blev det lite missförstånd på ett plank också men sedan hoppade han fint efter två stopp. 
 
Inte ett så bra pass med andra ord. Det var en väldigt svår övning, tror den var lite överkurs för oss egentligen. Tyckte ändå han skötte sig bra men jag vill bara få rida på Eminem nu, jag gillar Drummer men Eminem kommer alltid vara bäst. 
 

Caroline

Lovar och svär att det här inte kommer lättvindligt ifrån mig, men er blogg är verkligen den snyggaste jag sett på länge!

Svar: Åååh tack vad gullig du äär :)
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-14 @ 20:30:05
URL: http://ridtravare.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback