3 ridpass

Igår så var jag med några kompisar på kvällen så jag hann inte skriva ridpassen som jag red igår. Därför gör jag detta nu. Först så red jag på Fidla. Näsa vecka så ska jag vara med i LC:2 med Fidla på Stockby så jag tränade lite på det. Det gick faktiskt bra. Jag ska träna inför dressyren när jag rider henne nästa vecka också. 
 
Sedan hoppade jag i kombin och då hade jag Diana som väntat. Vi hoppade en serie och sedan en oxer eller ett plank efter. Det gick jättebra med Diana. Hon var lite trött som vanligt så det blev lite snubbel men annars var hon jätteduktig. Vi fick några riktigt bra språng faktiskt.
Copyright @maddespictures på instagram
Sedan red jag för en kompis i gruppen efter. Då fick jag Anna Bell vilket jag blev väldigt glad över. Vi gjorde iprincip samma övning där fast med kortare framridning och vi hoppade lite mer. Anna Bell gjorde jättebra ifrån sig och det gick faktiskt riktigt bra. Jag kände verkligen att jag kunde kontrollera henne. Vi fick till några riktigt bra språng faktiskt. Anna Bell är verkligen en ponny som jag gillar att hoppa på.

Vanessa

Vilka har alla i kombin? :)

2014-11-15 @ 22:44:23
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback