Sista skoldagen på veckan

Har nyss slutfört ett läsförståelseprov vilket gick bra, jag läser väldigt mycket men gillar inte att läsa under press. Iallafall så slutar jag tidigare idag, går halvdag, eftersom att på vår skola så gör vi det innan röda dagar. Efter jag slutat åker jag hem, tar det lugnt och äter lite mellis innan jag åker till stallet. 

Idag är det hoppning som står på schemat och jag är riktigt taggad, ska bli superkul! Antagligen kommer jag att få sitta på Anna-Bell, ett litet d-ponnysto som ni läst om en del då Emelie ridit henne lite. Iallafall så hoppar hon helt annorlunda än Eminem så det blir spännande att se hur det går men ska försöka att verkligen tänka på min hoppsits och rida noggrannt och fint. Var något år sedan jag hoppade henne sist så det blir kul att pröva en "ny" häst! 

Efter ridningen så ska vi antagligen först gå hem till Emelie och hämta hennes grejer och sedan hem till mig, då hon ska sova hos mig.
PonnySm 2013


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback