Dagens inköp

Förutom det här så var det även en flughuva, flera grimskaft, ett dressyrspö och strumpor som fick följa med hem. 

Täcket är kombinerat regn & flugtäcke och det är även hals på den, jag tog en storlek (storleken som jag egentligen ville ha fanns inte) som kan vara lite för liten om jag får en d-ponny men då får jag helt enkelt byta det, inte mer med det. Inte hela världen! Det är iallafall väldigt snyggt tycker jag plus att det är praktiskt att det är både regn och flugtäcke! 

Schabraket var väldigt enkelt och fint tycker jag, inte någon blaffig logga utan stilrent och diskret. Härlig färg som passar på alla hästar! Hade egentligen inte tänkt köpa ett blått schabrak då jag redan har ett, men kunde verkligen inte låta bli. Det var så fint! Huvan köpte jag för att ha om det är mycket flugor och andra insekter ute, då ganska många hästar blir irriterade av att ha de i öronen. 

Är faktiskt nöjd med mig själv idag då allt jag köpte behövde jag, schabraket var kanske inte det mest nödvändiga men ville ha ett nytt schabrak och har velat ett bra tag såå! Nu är det bara några få saker som ska fixas innan allt är klart inför i sommar, då är det mest saker som inte är lika kul att shoppa, såsom glansspray, saltstenar och lite annat sånt. 
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback