Söndag

På söndag är det dags för sista omgången i seriedressyren, för några timmar sedan kom startlistan upp! Jag ska, till min stora förvåning, sitta på en liten d-ponny som heter Sonny. Jag önskade honom men han är väldigt populär så jag trodde aldrig att jag skulle få honom faktiskt! Han är himla trevlig iallafall, erfaren och snäll så det ska nog bli bra. Kommer nog få honom ikväll så kan jag känna lite på honom och så, var ett tag sedan jag red honom.

Beroende på hur det känns idag, så kommer jag sätta upp mål inför söndag. Dock så bryr jag mig inte så mycket om en placering, då jag ändå inte har en chans för placering i själva serietävlingen då jag inte varit med alla tre tävlingar. Mitt mål är att komma över 60 % iallafall, känns som att det är dags för det nu! Ska rida LB:1, tycker faktiskt att det programmet är riktigt kul att rida så det blir säkert bra.

Min förra blogg som står uppe i hörnet.. Det här är Sonny iallafall!


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback