Ridpass Fredag

© Moa ellerr Vanessa
Så i fredags red jag och glömde helt bort att skriva om passen, för det blev två stycken då jag fick rida för min kompis Alma eftersom hon ksulle bort på någonting var det nu än var. + för mig som fick rida extra haha. Men i allafall så på mitt pass så fick jag Oliver. Det var dressyr vilket gjorde mig enormt otaggad. Hoppade upp, vi gjorde någon sorts evighetsövning och det gick sådär. I början var han stel och lat. I slutet blev han väl relativ fin men han var då inte speciellt stabil och skakade på huvudet hela tiden. Så himla jobbig, jag tycker inte alls om att rida Oliver i dressyr men det är väl så det kommer bli nu...
 
För Alma så fick jag Diana. Det var galet länge sedan som jag red henne men det gick faktiskt väldigt bra om jag ska vara ärlig. Jag är glad att se att jag faktiskt kan rida henne trots den enorma pausen. Hon var fin och hade bra form hela passet, men sen å andra sidan är hon en väldigt enkel ponny i dressyren. Det räcker med att ställa henne så blir hon fin.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback