Ny ridhjälm

Jag har ramlat av på huvudet med min hjälm flera gånger, så i somras tänkte jag köpa en ny men så blev det inte. Nu är den helt sönder, och därför ska jag och pappa åka in till Hööks och kolla på en ny i eftermiddag! Det blir nog en Lami-Cell som jag hade innan, dock inte en likadan. Dels för att den inte sitter perfekt på mitt huvud och dels för att den inte finns på Hööks. GPAn som finns på Hööks är ju också en dröm, men den är alldeles för dyr!

Får se vilka de har i butiken, men jag ska kolla in de här hjälmarna iallafall. Pröva och känna lite. Lami-Cells hjälmar är enligt mig grymt snygga, lätta och sköna så någon borde passa och få följa med mig hem! En av dessa är från CRW, men den var otroligt snygg så jag provar den också. Det blir en svart då det är den färgen jag har på min basutrustning!

Johanna S

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=230070&deptid=76&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Kan tipsa om Lamicell Swarovski, jättesnygg och skön!

2014-03-03 @ 20:45:39

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback