Gårdagens dressyrlektion

Igår så red jag lektion på Bellissa för Kim, det gick bra och jag lärde mig massooor! Vi jobbade väldigt basic med ställning, volter, skänkelvikning, övergångar och så vidare. Kim satte på henne en gummisnodd så att det skulle bli lite lättare för mig.

Under hela passet så var hon fin, kändes pigg och fräsch. Det var mest mig som det behövdes jobba med om man säger så. Mina tyglar gled ur handen hela tiden men till slutet kändes det faktiskt bättre. Fick massa tips och lärde mig verkligen jättemycket överhuvudtaget. Har "bokat" upp två lektioner till, sedan kan jag ju fixa mer om jag vill, och om det fortsätter så här kommer jag utvecklas supermycket!

Nu vet jag hur jag kan rida henne bättre också, så det kommer nog bli lättare att rida självständigt också. Fiiina Bellissa!
Från i söndags


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback