6 saker jag ser fram emot

 
- Hästhyran i sommar är nog det som jag ser fram emot överlägset mest, helst sjukt vad kul det ska bli alltså. Jag tror att jag kommer få ut mycket mer av det det här året än förra på grund av att jag har mer erfarenhet nu, i både ridningen och hästhanteringen. Är inte lika mesig längre, haha!

- Något som jag älskar är att handla hästsaker, så jag ser verkligen fram emot tills det är dags att börja köpa saker till i sommar. Nejnej, inte alls nördig..

- Divergent, behöver jag säga något mer? Den har ju haft premiär i övriga världen men eftersom att Sverige är så seegt så kommer den inte förrän 30 april här. 

 
- THE FAULT IN OUR STARS! Även här en biofilm som jag taggar såå mycket till. Om jag ska gå på känslan efter trailerna, skådespelarna och så vidare så kommer nog det här bli en av mina favoritfilmer. Boken är ju lätt en av de bästa jag läst iallafall!

- Miley Cyrus konserten som jag ska gå på, 30 maj tror jag att den är. Har faktiskt aldrig varit på en "riktig" konsert så det ska bli jättekul och häftigt. Dessutom ääälskar jag Miley såå, hennes musik är amazing!

- När det börjar bli varmare och torka upp utomhus så man kan rida ut, galoppera och hoppa i fållan (vår "terrängbana"). Tagga, tagga, tagga!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback