Världens finaste ponny

Igår red vi ut en sväng vilket gick helt OK, de var väldigt tittiga av någon anledning och Zantiago var väldigt pigg och "stack" några gånger. Inga större problem dock förutom att det antagligen var väldigt jobbigt för Wilma. Silver var också rätt pigg men ändå fin, han skulle ju aldrig dra iväg eller så då han är så himla snäll och känslig. Det enda var väl att det var liiite jobbigt att galoppera på i dressyrsadeln, men det är bara att bita ihop då jag verkligen inte vill att han ska ha ont i ryggen!

Sedan gick jag in på banan några minuter bara för att känna lite på honom och det gick såå bra! Han var verkligen jättefin, stadig i formen och mjuk. Idag blir det ett dressyrpass så det blir kul. Ska rida mycket i skritt för att verkligen få igenom honom, ska jobba lite framdelsvändningar tänkte jag. 

I eftermiddag sätter jag mig på bussen hem till Stockholm, vid Danderyd hämtar mina föräldrar mig så ska vi till kiropraktorn. Får se vad han har att säga. Sedan åker vi hem för att diskutera igenom en sak, innan de skjutsar ut mig hit igen.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback