Planer och tankar inför söndag

På söndag ska jag ha Eminem, såklart, och vi ska hoppa en LD vilket motsvarar 80 cm. Det är första gången jag tävlar honom i 80, även om jag såklart har hoppat högre på honom på träning så själva höjden tror jag inte borde vara något problem.

Jag kör som jag brukar göra, lugn och kontrollerad grundomgång och om det känns bra så satsar jag i omhoppningen. Om han känns konstig, seg eller jobbig så tar jag det lite lugnare. Placeringar är inte allt, det allra viktigaste är att rida en riktigt bra runda! Dessutom är alla som är med så grymt duktiga att det kommer vara extremt hård konkurrens. ;)

Får se vilken outfit jag kör på, blir antagligen ett vitt schabrak för omväxlingens skull och en blå tröja. Snyggt, snyggt. Hoppas det går bra, han är bäst såå! ♥
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback