Morgondagens planer

Imorgon har jag först skolavslutning vilket ska bli härligt, antagligen lite sorgligt men men. Sommarlov är ju rätt gött! Kommer även få mina betyg då och jag vet att jag har fyra A:n, sedan så är det lite oklart men har inget E iallafall och endast ett D så jag är nöjd och det känns inte direkt nervöst att få de i handen. 

Sedan åker jag och Emelie ut till Gunboda. Ska pyssla massa med Silver, rykta och om han har kissfläckar - ta bort dem. Världens bästa Wilma och Emelie tog bort hans kissfläckar idag men antagligen kommer han att ha nya imorgon. Sedan ska jag rida med mina nya grejer, om de passar då vill säga. Blir ett pass på banan, får se vad jag jobbar med men ska försöka träna på det här med nedsittningen. Ska försöka hitta lite mer knappar och så vidare. Vi kanske skrittar ut en sväng sedan också!

På kvällen åker vi hem till Lidingö igen och rider i kombin, hoppas på att få Eminem. Det är hoppning. Sedan när jag ridit klart så åker jag och mamma upp till Gunboda för att sova där. Pysslar lite med hästarna och fixar, äter middag och sådär! Ska bli jättemysigt.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback