Jag är så tacksam

Jag och Oliver på sommarhoppet ♥
Jag har nu ridit i ett år i Stockbys kombispecial tillsammans med Tova och alla andra av mina kompisar (iprincip) och ni förstår nog inte hur tacksam jag är för den gruppen, att jag fick börja i den. Det bästa är nog att vi alla ligger på samma nivå eftersom vi började samtidigt. Ja, man är bra på olika saker men vi har nog alla lika många styrkor. Jag har lärt mig så otroligt mycket under det här året. Jag utvecklade en hopprädsla som jag även lyckades arbeta bort. Jag har lärt mig att rida mycket mer ordentliga väga mellan hindren. Jag har också lärt känna Oliver på ett helt nytt sätt i hoppningen och Diana i dressyren.
 
Diana har utvecklat mig så otroligt mycket i dressyren. Innan henne (och kombin då) så kunde jag kanske rida några ponnyer på tygeln och tyckte det var världens grej. Nu hittar jag de flesta väldigt fort och det har på så sätt inte blivit en lika stor grej. Jag längtar så mycket efter ett till underbart år med den här underbara gruppen, den betyder allt för mig och jag trvis så bra!
 
Vi har också världens bästa ridlärare. Trots att hon kan flumma med oss ibland så är hon seriös och duktig. Hon vet verkligen vad hon ska säga för att utveckla oss. Hon lyssnar också jättebra, som när jag blev hopprädd. Då pratade jag med henne och sa att jag inte klarade av att hopp Diana och ville pröva någon annan. Hon lyssnade och jag fick hoppa Anna Bell och Oliver och nu på slutet bara Oliver. Hon lyssnar även om det är så att man bar inte trivs med en häst så får man pröva någon annan. Hon lyssnar på allt och hon hjälper oss att lösa problem vilket jag tycker är jättebra.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback