Igår och idag

Igår så fick jag hoppa lite på Zantiago vilket gick väldigt bra. Tyckte att han var riktigt trevlig att rida, en häst i min smak även om Silver är bättre såklart, hehe! Man fick rida väldigt mycket tuffare på honom än på Silver. Iallafall så hoppade han väldigt mycket med ryggen om man jämför med Silver och det kändes bra även om han hoppade lite stort ibland. Nöjd iallafall!

Idag är tanken att vi ska rida ut om det inte börjar regna, då tänkte vi leka lite istället. Imorgon blir det antagligen ett lite tuffare dressyrpass så det är bra om han får ta det lite lugnare idag!
Jag och Zantiago

isasriddagbok.blogg.se

Min kompis hade Zante under ett bra tag, typ 2007-2008 för tillridning. Jag red ett ärevarv på honom en gång, men det är nog det enda. Då ägdes han av Aud, gör han det fortfarande? Min lillasyster var där på läger för några år sedan och red honom :)

2014-12-15 @ 01:29:12
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback