Idag och igår

Igår var Agnes, Silvers förra hyresvärd, här och det var superkul. Först så red hon, sedan fick jag sitta upp en stund och så var hon lite ridlärare för mig. Det gick verkligen jättebra, Silver var superfin (inte så konstigt med tanke på att hon ridit innan) och hon hjälpte mig verkligen med en massa tips. Hon sa att det såg jättefint ut iallafall så det var skönt att höra! Sedan red hon lite till innan de skrittade ut och jag gick med, det var mysigt även om jag fick två stora blåsor på hälarna. Fick även låna ett regntäcke, svettäcke, sadel och schabrak från henne som hon använde på honom, verkligen jättesnällt! ♥

Idag så var egentligen tanken att han skulle få vila men Agnes sa att det var bättre om jag joggade honom lite så sagt och gjort, det fick bli lite joggning i kanske 15-20 minuter. Det gick väl helt OK, han var fin men lite stretig kanske. 
världens finaste!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback