Busy

Igår vad det studenten och sedan hela kvällen var jag med mina kusiner så det var helt fullt upp om man säger så. Det har varit mycket att göra men nu blev det en lugn stund. På Söndag är det ju hopptävling och jag ska ha Oliver så det blir 80 cm eftersom att det är L:D. Det är första gången jag tävla 80 då vi brukar tävla i 70 vilket jag tycker är lite tråkigt men det är bättre än inget. Något som man märker på våra tävlingar är att det är väldigt lätt då prisplatserna brukar handla om några hundradels sekunder. Det är nästan aldrig så att bara ett fåtal är felfria. 
 
Gällande Söndag så är jag glad att ha Oliver då jag litar på honom väldigt mycket i hoppningen eftersom att han är väldigt säker och snäll. Jag ska göra mitt bästa och har inga som helst förväntningar. Det ända som är viktigt för mig är att vara nöjd och jag är ingen sån som önskar hästar som man har en chans att vinna på utan jag önskar oftast de som jag känner mig säker på eftersom att jag kan vara nervös. Oliver är inte poppis och därför får jag ofta honom på tävlingar.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback