På västkusten

Igårkväll kom jag ut till västkusten och vi åkte till stallet nästan direkt. Gick runt och tog lite bilder på hästarna först innan Emelie tog in Emma och så red hon lite. Det såg jättefint ut och Emma tjurade inte en enda gång vad jag kunde se! Dock måste jag säga att jag trodde att Emma var tjock, men inte SÅ tjock som hon faktiskt var. Då är hon ändå smalare nu än vad hon var när hon kom. Extremt söt ponny iallafall! 

Idag har vi spelat in frågestunds videon och nu har vi suttit i flera timmar för att försöka redigera den, är inte direkt klara. Första delen kommer förhoppningsvis upp snart! Snart ska vi äta middag och sedan åka till stallet. Tror att jag skulle få sitta upp en stund idag så det blir spännande. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback