Näst sista dagen i juli

Idag har det inte hänt så mycket, vi har mest tagit det lugnt. Jag och Emelie tog deras båt och åkte och handlade mat och glass! Vi ska laga middag till hennes familj ikväll, ska göra min berömda pestosås med kyckling. Nä, skämt å sido, men de som ätit den säger att den är god iallafall så vi får hoppas jag klarar av att laga det idag också. 

Efter middagen får vi skjuts ut till stallet och så ska jag fota och titta när Emelie hoppar. Jag är nog nästan lika taggad som Emelie, som den fotonörd jag är. Dels att få fota lite hoppning och dels för att jag har sett banan, den är jättefin och ger nog riktigt bra fotomöjligheter. Vet inte om det blir sista gången jag är med i stallet heller, åker ju hem imorgon, dock vet jag inte riktigt vilken tid.
 
Jag och Emma.. Vad hände med min blick? Hahaha, det är ju pinsamt
 



Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback