Markarbete/hoppning

Idag körde vi markarbetes hoppning. Det var rätt låga höjder eftersom att vi helst ville känna hur hästarna är att hoppa. Det högsta var väl kanske ett hinder på cirka 60-70 cm. Jag satte på mig sporrar för annars ville inte ens Emma galoppera och det är lite svårt att hoppa en häst som inte galopperar. För min del gick det bra, det var så fruktansvärt varmt så Emma blev väl lite trött mot slutet vilket är fullt förståeligt. Hon var pigg och hoppade rätt roligt. Mamma fotade lite men det var inte så himla bra bilder he he he. Stavkars Emma var alldeles genomblöt efteråt. Ska dit om en stund för att gå och beta med henne så hon får beta fint gräs.
Jag beklagar bildkvaliten, hoppas det duger.
 
 

sonny

Åhh emma, red och tävlade henne när jag red på ridskola. Grym häst är hon

2014-07-09 @ 22:22:04
URL: http://sonnya.blogg.se
Josäfin Andersson

Fy så söt häst! Snygg outfit också btw :D

Svar: Aaw tack! Känner mig lite som pippi långstrump när jag rider runt på henne haha 😊
kombiryttarna.blogg.se

2014-07-09 @ 22:44:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Philippa

Varför köpte du en teddypad? :)

Svar: För det är skönare för hästens rygg men den är för stor så jag måste byta den 😰
kombiryttarna.blogg.se

2014-07-10 @ 22:34:17

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback