Lite update

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Igår red vi ut och klättrade lite + galopperade på, det var jättekul och Silver var pigg och glad. Jag red först igår och han betedde sig som en liten ängel, tittade inte på något och kändes positiv. Sedan gick vi in på banan en stund då Wilma ville rida där och han kändes lite stel och stretig så jag jobbade galopp då det är hans lättaste gångart istället för att bråka med honom i skritten och traven. Övade lite galoppombyten och det gick helt okej, jag är inte så bra på det men fick till några fina iallafall så det var kul!

Idag så var vi i stallet på förmiddagen och pysslade om hästarna, fixade med Silver då han har lite mugg samt tog bort hans kissfläckar. Hans hovar har blivit mycket bättre nu också sedan jag skaffade hovolja så det är skönt. Wilma longerade Zantiago och jag betade Silver då, sedan promenerade vi en liten bit på vår skrittrunda. Om några timmar kommer Agnes och då blir det lite dressyr som står på schemat, vet inte riktigt om hon ska rida eller inte så det får vi se. Hon kommer väl hjälpa mig lite iallafall hoppas jag.
Aramis


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback