Gårdagen

Igår så hade jag yttligare en sovmorgon och låg alldeles förlänge kvar i sängen och kollade på serier. Jag har hittat en ny serie som jag är helt beroende av! Sedan så åkte jag upp till stallet vid 5, tog in hästarna och sedan kom Martha och vi red lektion för hennes mamma kompis. Hon är väldigt duktig och har tävlat väldigt höga nivåer i dressyr. I alla fall, jag har fått mer hjälp mer hur jag ska göra när Emma stannar och i slutet på lektionen igrå gick det faktiskt riktigt bra måste jag säga. Emma stannar ju lite här o där och tjurar för att hon inte vill arbeta... Men jag lär mig!
 
Idag kommer min moster med sina barn och de ska kanske följa med ut till Emma så det är ju roligt. Jag ska nog inte göra något speciellt idag när jag rider utan bara rida dressyr och träna på det som jag lärde mig igår för att försöka få Emma att sluta stanna sådär. 
 

Maja

Gud vad söt Emma är! Hoppas allt går bra med henne :))

Svar: Tackkk :))
kombiryttarna.blogg.se

2014-07-16 @ 23:18:33

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback