Nyårslöften 2014

 
♔ Get Fit, detta nyårslöfte smygstartade jag med i slutet av December och skaffade ett gymkort på sats. Tränar nu regelbundet 1-2 gånger i veckan men förmodligen kommer jag att öka antalet gånger längre fram när jag har kommit in i det hela och vilka dagar som passar mig.
 
♔ Utvecklas i ridningen & framförallt komma över min hopprädsla. utvecklade ju en hopprädsla under höstterminen och har som mål att komma över den men det tror jag att jag kommer klara av efter lite hoppning på en säkrare häst.
 
♔ Höja mina betyg. Min skola ger inte ut betyg lätt, man måste verkligen kämpa för de stenhårt och det ska jag göra i år.
 
♔ Må bra. Ingen får rubba min väg, i år ska jag vara mig själv i alla lägen och faktiskt stå för den jag är.
 
Hoppas ni är lika motiverade till era nyårslöften som jag är till mina. Jag ska kunna känna att år 2014 var det bästa någonsin för mig.
 

Josefine

Det är bara att kämpa på med att komma över hopprädslan! Jag är själv lite osäker i hoppning och det är inte kul alls. :/ Dessutom har jag typ inte hoppat på flera månader nu, det gör mig ännu mer nervös! haha :)

2014-01-10 @ 18:59:48
URL: http://stylebyjosses.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback