Min dag

 
Mådde piss efter två lektioner i skolan, det var verkligen inte roligt och jag höll på att spy x antal gånger under vägen hem. Så som ni kanske förstod gick jag hemme efter dessa två lektioner och ska även stanna hemma imorgon. Usch jag hatar att vara sjuk och vill att detta släpper nu. Jag var sjuk alldeles förmycket förra terminen...
 
Jag missade även dagens teori men jag hoppas att den var kul för de som var där. Det är bara att sova ut ordentligt inatt så att det går över och så får jag vila ut mig imorgon så att det inte kommer tillbaks. Jag var bota nästan en fjärdedel utav förra terminen och jag har inte råd att missa ännu mer. Det går verkligen inte...
 

Lisa

Krya på dig :*

Svar: tack <3
kombiryttarna.blogg.se

2014-01-29 @ 20:00:45
URL: http://ponnytidenut.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback