Elin & Vanessa

Börjar med dessa bilder för kvällen. Orkar inte göra fler bilder så resten av ryttarna kommer imorgon anntar jag. Jag vill att om du använder bilden så ska loggan vara på plats, att jag har fotat den ska nämnas vart du än lägger upp den och om det är på blogg elr ex facebook ska du länka till bloggen. Varför? Jo, de senaste 3 timmarna har jag sutit och redigerat bilder. Det var extremt tråkigt. Desutom gick jag upp på alarm imorse, en söndagmorgon, bara för att åka ut till stallet att fota. Tycker inte det är okej att då bara använda mina bilder hur som helst. Jag har anträngt mig för att fixa dessa bilder, vill man använda mina bilder får man annstränga sig tillbaks. 
 
Dessa bilder får endast användas utav ryttaren på bilden.Vill man ha tillstån att använda de någon annan stanns så ska man kontakta ryttaren då de förmodligen inte vill finnas var som helst. Det får faktistk de bestämma.
 
Elin Lindén & Luna
 
Vanessa Wulfing & Betty
 

Vanessa

Tack tack tack, du är grym på att fota :) <3

Svar: tack, fast njaeeee ;) Jag gör ju mitt bästa :P <3
kombiryttarna.blogg.se

2014-01-26 @ 22:22:41
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback