Bra och Dåligt

 
» Det kändes bra med bloggpausen i vintras. Vi har kommit igång bättre och fått massor av bra idéer och insperation. Det känns även om att ni är mer aktiva på vår blogg. Så stor tumme upp för det!
 
« Hopprädslan jag sakta men säkert utveklade i höstas. Hoppas verkligen på att kunna träna bort den i vår, tror det kommer funka åd jag hoppar säkrare hästar nu. Diana var inte jättesäker men så fort jag känner mig säker som ryttare ska jag byta tillbaks till henne. Hon är trots allt den jag gillar allra mest.
 
» Jag känner mig inspirerad i allt. Jag känner mig taggad och även motiverad till det mesta just nu och får för mig massor av knasiga saker hela tiden. Men jag lyckas nästan aldrig klart med de.. Haha.
 
« Snön har kommit till Stockholm... Jag som hoppades på en snöfri vinter. Eller jag gillar snö kring julafton och så men annars klarar jag mig rätt bra utan den faktiskt.
 
» Jag trivs. Jag trivs överallt med mina vänner och skulle inte kunna ha det bättre just nu. Ni vet vilka ni är och ni göra min dag bättre genom att skriva till mig. 
 
« Jag har varit extremt hyperaktiv och flummig den senaste veckan. Jag kan inte rå för det, de bara blir så... Jag får en sån extrem energikick och kan inte sitta still och springer runt och fnittrar.
 

Andrea

Flummig?? Hmm... Hur menar du?

2014-01-14 @ 18:18:47

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback